.

DIT BLOG IS AFGESLOTEN

surft U rustig verder naar mijn recenter blog:

NATUUR mijn PASSIE

Veel kijk- en leesgenot,

ria

SEIZOENEN

SEIZOENEN
...in schoonheid
...
...

dinsdag 28 juli 2009

Aan mijn liefste - uit de oude doos

Wat zou jij nu
het liefste doen,
de dag loop stilaan ten einde ?

Als ik mocht kiezen,
gaf ik jou een lieve zoen
en ik zou je vragen;
" vertel mij over vandaag?"

Geboeid zou ik naar
je luisteren,
terwijl
ik tegen je aanleunde;
luisteren
naar jouw verhaal.

Maar plots zou
ik mij herinneren:
" ik bereidde voor jou
een heerlijk avondmaal."

Kom mijn liefste,
de tafel is gedekt
voor twee,
doe je mee
en stap jij ook
in mijn verhaal?

Of ben je veel te moe ?
Helaas, sluit
dan maar je ogen toe.
Ik zal naar je kijken,
zolang,
tot je uitgerust bent
en
je naar mij verlangt !

Dan zal ik jou
in liefde,
deelgenoot maken
van
mijn verhaal.
rb - 09.05

1 opmerking:

Anoniem zei

een schitterende tekst.
om nog eens te lezen.