.

DIT BLOG IS AFGESLOTEN

surft U rustig verder naar mijn recenter blog:

NATUUR mijn PASSIE

Veel kijk- en leesgenot,

ria

SEIZOENEN

SEIZOENEN
...in schoonheid
...
...

donderdag 5 maart 2009

Wonder














De natuur, voor mij een wonder
een geschenk aan elke mens,
ik word er blij van en gezonder
en deel graag van die overvloed.

Als ik slenter in de tuin
de geuren veel, die mij bedwelmen
speelsheid, schoonheid, stil genieten,
het leven hier is rijk en goed.

Kleuren in al rijke tinten
vogelzang en bijen-zoem, nevels
die mij zacht omhullen, regen,
zon en hemel, die ons leven doet

Voor velen is dit slechts
een spel van de natuur,
voor mij veel meer, het steeds
vernieuwen van het scheppingsuur.

Dank mijn God,
wat ben je groot en goed.


ria
28 juni 2005

2 opmerkingen:

greet's foto's zei

hallo Ria

ik vind je gedicht erg mooi
en ik lees het graag een paar keer over.
Groeten Oma Nijn

Anoniem zei

mooi he, in de natuur zie je het bewijs dat God echt bestaat.
zoiets ontstaat niet zomaar.
leuk dat je even op mijn weblog was.