.

DIT BLOG IS AFGESLOTEN

surft U rustig verder naar mijn recenter blog:

NATUUR mijn PASSIE

Veel kijk- en leesgenot,

ria

SEIZOENEN

SEIZOENEN
...in schoonheid
...
...

woensdag 4 februari 2009

De bergen






klik
op de
foto!





Altijd heb ik van de bergen gehouden.
Ik ging er graag op stap.
De natuur is er geweldig
zo groots en wijds, soms ruw en ruig,
maar altijd fascinerend!

Klein, maar toch geborgen voelde ik mij,
in de grootsheid van de schepping,
in de palm van Zijn hand.

Welke wonderen heeft
Hij nog voor ons in petto?

ria - 01.08.03

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Ria
Wij, mijn man kinderen en ik waren elk jaar drie weken in de bergen.
We maakte lange wandel tochten hoog de bergen in,en toen de kinderen groter waren ,18 of 20 jaar zijn we samen gegaan.
Heerlijk was dat
bedakt voor het gedicht.
Oma Nijn